Intrebari Frecvente

General

Sports Events 365 - cine suntem?

Suntem o echipa de oameni cu diferite profesii (avocaţi, ingineri, developeri de software, profesionişti de marketing.), care sunt, de asemenea, fanii de sport. Am făcut o mulţime de călătorii în lume, mereu în căutarea următorului meci. La începutul anului 2006 am decis să transformăm pasinunea noastră într-un Start-up şi am început Sports Events 365 Ltd. Ne-am dorit ca fiecare iubitor de sport să aibă informaţie completă despre ceea ce se întâmplă oriunde, şi să fie in stare să găsească fiecare meci şi turneu dorit. Am creat primul motor de cautare pentru Evenimente Sportive viitoare, la nivel mondial. Apoi am adăugat posibilitatea de a cumpăra bilete on-line, pentru cele mai multe dintre evenimentele afişate pe site-ul nostru. Preturile noastre comută între competitive şi excelente. Departamentul nostru de servicii pentru clienţi este disponibil pentru Dvs. 24/7. Noi credem în servicii bune, pentru fiecare iubitor de sport!

Vă pot contacta in cazul unei probleme?

După achiziţionarea biletului dvs., puteţi utiliza numerele noastre de Asistenţă Clienţi: +353-1-526-2839 si +34-93-1846750. Aceste numere sunt numai pentru clienţi care au cumparat bilete, pentru orice problemă sau orice cerinta cu privire la biletele cumpărate. Echipa noastră de asistenta clienti se va ocupa cu orice problema, astfel incat sa vă puteţi relaxa şi bucura de călătoria dvs. Este important să ne informati cât mai repede despre orice problema cu biletul în sine sau livrarea acestuia.

Ce se întâmplă dacă un eveniment este amânat sau anulat?

În rare ocazii, un eveniment poate fi amânat sau anulat. Nu ne angajăm că vă putem informa despre o astfel de schimbare. Cu toate acestea, dacă suntem la curent, vă vom informa cu promptitudine, astfel încât să puteţi folosi biletele pentru a participa la eveniment pe data reprogramată (în cazul în care evenimentul a fost amânat). Dacă nu sunteţi în măsură să participaţi la evenimentul reprogramat, vom face tot posibilul pentru a oferi o rambursare sau revinde biletele. În cazul în care evenimentul a fost anulat cu totul - vom solicita o rambursare de la organizatorii evenimentului și, în multe cazuri, se acordă aceste restituiri. Vă rugăm să rețineți: noi depindem de Termenii si conditiile organizatorilor evenimentului care diferă de la un eveniment la altul. Vom face tot posibilul pentru a vă acorda asistenţă, dar nu vă putem garanta acest lucru.

livrare

Cum pot obţine biletele mele?

Verificați opțiunea sau opțiunile de livrare dând clic pe pictograma + de lângă fiecare categorie. Veți găsi aceleași informații și dând clic pe butonul Cumpărați. Există una sau două opțiuni disponibile pentru fiecare categorie de bilete. Notă: diferitele categorii pot avea diferite opțiuni de livrare, chiar și pentru același eveniment. Câteva reguli: De obicei, va trimitem biletele la hotel, în noaptea dinaintea meciului. Livrarea se face prin servicii de curierat locale. În unele cazuri vom stabili un punct central de colectare, de obicei în ziua meciului sau nu aveți o rezervare la hotel sau dacă hotelul dvs. este în afara orașului. Veți primi detaliile de livrare prin e-mail după confirmarea biletului. Asigurați-vă că aveți instrucțiunile complete de la noi cu privire la locația exactă pentru colectare, chiar dacă colectarea se află la locul de desfășurare. Vă vom îndruma către un anumit loc. Opțiunile de livrare suplimentare sunt biletul electronic, biletul mobil și scaunele flash. Livrarea la domiciliu este, de asemenea, posibilă pentru anumite evenimente. Informațiile de livrare se pot schimba și vă putem contacta de îndată ce știm despre acest lucru. Asigurați-vă că verificați e-mailurile din cand în cand chiar și atunci când călătoriți.

Ar trebui să inform hotelul despre sosirea biletelor?

Este foarte important să informați hotelul. Ei trebuie să știe ca se așteaptă un plic, iar recepția hotelului trebuie să primească livrarea și să semneze pentru ea. Unele linii directoare: Asigurați-vă că hotelul este dispus să semneze și să păstreze plicul pentru tine. Asigurați-vă că echipa SE365 știe sub ce nume camera este rezervata. Nu menţiona că astepti bilete de sport pentru a evita furtul. SportsEvents365 nu va fi trasă la răspundere în caz ca livrare a eșuat din cauza refuzului de la hotel a accepta plicul în numele dumneavoastră.

Noi nu facem planul de a sta la un hotel situat în orașul de eveniment, dar singura optiune valabila de livrare pentru biletul nostru este livrarea la hotel. Ce putem face?

Vom putea probabil sa vă oferim o soluție alternativă, oferind un punct de ridicare la un hotel din centrul orașului sau alte locuri centrale de ridicare, în special în următoarele orașe în care avem cea mai mare activitate: Barcelona, Madrid, Londra, Manchester, München și Paris. În acest scop, în timp ce plasați comanda pe site-ul nostru, vă rugăm să adăugați un comentariu relevant în secțiunea "Note", pe pagina de cumpărare. La primirea cererii dumneavoastră vă vom contacta ca să facem tot posibilul pentru a va ajuta. Vă rugăm să rețineți, taxa de livrare va fi încasata si pentru a trimite bilete la un loc alternativ de ridicare.

Ce este un Bilet Mobil?

Un Bilet Mobil este un bilet care apare numai pe un dispozitiv mobil. Acest bilet are un cod de bare unic, care va fi scanat la intrarea în locație. Vă vom trimite biletele mobile cu instrucțiuni de deschidere a unui cont pe un site special sau o aplicație pentru a vedea biletele mobile. În unele cazuri, vom trimite o captură de ecran a biletelor dvs. pe dispozitivul dvs. mobil. Un bilet mobil poate fi utilizat numai cu un dispozitiv mobil și nu poate fi tipărit.

Ce este un Bilet Flash Seat?

Flash Seats este un sistem de ticketing digital bazat pe carte de credit care vă permite să introduceți un eveniment pur și simplu prin afișarea cărții dvs. de credit. Cartea de credit este utilizată doar pentru identificare pentru a vă permite să intrați în locație. Odată ce vă vom trimite bilete Flash Seats, veți primi o notificare cu instrucțiuni despre cum să vă înregistrați și să acceptați biletele. În timpul înregistrării, veți introduce detaliile cărții dvs. de credit. Odată la locul de desfășurare, veți prezenta același card de credit la intrare și veți primi toate biletele. Nu se pot tipări bilete cu Flash Seats.

Rezervare și Plată

Ce se întâmplă dacă nu am încă o rezerva la un hotel?

Dacă nu aveţi încă Detalii de Hotel, este posibil a plasa o comanda si detaliile de hotel pot fi prezentate mai tarziu. În scopul asigurarii livrarii corecte , acest lucru trebuie sa fie făcut cu o săptămână înainte de eveniment. Echipa noastră de serviciu de clienţi va fi în contact cu dvs. după ce biletele sunt comandate şi confirmate. Rețineți că, în anumite cazuri, și mai ales dacă hotelul este în afara orașului sau hotelul nu are o recepție toată noaptea, putem schimba livrarea la colectare și vi se va cere să ajungeți la un punct central de colectare pentru a obține bilete.

De ce sunt preţurile biletelor mai mari decât valoarea nominală?

Sports Events 365 operează în piața secundară de bilete pentru evenimente sportive și spectacole, în care disponibilitatea de bilete și prețurilor acestora sunt determinate și diferă în funcție de oferta și a cererii de pe piață. Prin urmare, în evenimente populare sau sold out este de așteptat ca prețul de vânzare a biletelor va fi mult mai mare decât valoarea lor nominală. În plus, Vă rugăm să rețineți că, în cele mai multe cazuri, și noi cumpărăm bilete la un preț mult mai mare decât valoarea lor nominală adăugând în același timp doar o taxă modestă pentru a reflecta diferitele costuri pe care le avem noi pentru a obține, și a procesa comanda dvs., printre costurile noastre: menținerea site-ul nostru multilingual și actualizarea de baza noastră de date, păstrând o rețea de reprezentanți și furnizori, cumpărarea de bilete de sezon, și de sigur un serviciu pentru clienți de neegalat. Noi facem tot ce este posibil pentru a menține prețurile noastre competitive, și în același timp vă oferăm o gamă largă de bilete însoțită de un excelent serviciu de clienți.

Pot anula, pentru orice motiv, dupa ce am plasat o comandă?

Politica noastră de anulare este descrisa în articolul 4 din termeni şi condiţii.

Am cumpărat un bilet on-line, ce trebui să primeasc şi ce se va întâmpla în continuare?

În următoarele câteva minute veți primi un email automat, ceea ce înseamnă că am primit detaliile comenzii dvs. și am început să o procesăm. Dacă categoria biletului a fost marcată "Confirmare imediată" este probabil că veți primi confirmarea finală în câteva minute. Alte bilete vor necesita mai mult timp pentru procesare și până la o zi lucrătoare. De obicei, în câteva ore veți primi un alt e-mail cu toate detaliile de care avem nevoie pentru a vă asigura livrarea biletelor. Nu este nevoie să ne contactați. Fiecare comandă este procesată imediat. Dacă aveți întrebări sau nelamuriri, înainte sau după comandă, vom fi mai mult decât bucuroși să vorbim cu dvs., pur și simplu utilizați formularul "contactați-ne" sau sunați-ne la + 353-1-679-2184 sau utilizați chat-ul.

Care sunt posibilitățile de plată pentru biletele comandate?

Acceptăm toate cardurile de credit majore ca metodă de plată prestabilită pe site-ul nostru. Dacă doriți să plătiți cu American Express, alegeți USD ca monedă de plată. Lucrăm în conformitate cu cele mai stricte standarde de compensare (PCI). În unele cazuri, echipa noastră de vânzări vă va solicita informații personale sau documente suplimentare pentru a finaliza comanda. Transferuri bancare - vă rugăm să rețineți că plățile prin transfer pot dura până la trei zile lucrătoare, timp în care prețul biletelor se poate schimba sau biletele se pot epuiza. Prin urmare, dacă doriți să plătiți prin transfer bancar, vă rugăm să consultați echipa noastră de vânzări pentru a verifica dacă este posibilă menținerea biletului până la finalizarea transferului bancar. Pentru plata prin Paypal - Contactați echipa noastră de vânzări.

Locuri

Puteți garanta că vom sta impreună?

Dacă nu este indicat diferit, ne-am angajat că veți avea locuri cel puţin câte doi. Dacă sunteţi trei sau mai mulţi, vom face tot ce este posibil pentru a avea locuri impreună, dar nu vă putem garanta. Dacă TREBUIE să stați împreună, verificați această posibilitate cu echipa noastră de asistență pentru clienți, telefonic sau prin e-mail. În cele mai multe cazuri, vom putea confirma o cerere specifică. Uneori oferim bilete "unice". Acestea sunt de obicei mai ieftine, dar ele sunt ceea ce sunt - singure. Vă rugăm să rețineți că în unele stadioane (în special în "Camp Nou" din Barcelona),locurile împreună includ scaune diagonale sau perpendiculare adiacente.

În care loc exact voi ședea?


Categoriile de bilete care le oferim sunt specificate în fiecare pagină a evenimentului. Noi dăm toată informaţia care o avem. Dacă vom scrie doar "Latura Lungă " sau "pe Latura Scurtă" - inseamnă ca nu avem o informaţii mai precisă despre locul dvs.. Noi va furniza mereu cele mai bune bilete disponibile, dar nu putem da nici o indicaţie specifică sau o garanţii cu privire la locul exact. Vă rugăm să reţineţi că la cele din mai multe meciuri pentru care vindem bilete sunt sold-out.