Intrebari Frecvente

General

Despre No i- Sports Events 365

Suntem o echipa de oameni cu diferite profesii (avocaţi, ingineri, developeri de software, profesionişti de marketing.), Care sunt, de asemenea, fanii de sport. Am făcut o mulţime de călătorie în lume, mereu în căutarea de a vedea următorul meci. La începutul anului 2006 am decis să transformăm pasinunea noastră într-un Start-up şi am început Sports Events 365 Ltd. Ne-am dorit ca fiecare iubitor de sport să aibă informaţie completă despre ceea ce se întâmplă oriunde, şi să fie in stare să găsească fiecare meci şi turneu dorit. Am creat primul motor de cautare pentru Evenimente Sportive viitoare, la nivel mondial. Apoi am adăugat posibilitatea de a cumpăra bilete on-line, pentru cele mai multe dintre evenimentele pe care sunt afişeate pe site-ul nostru. Preturile noastre comută între competitive şi excelente. Departamentul nostru de servicii pentru clienţi este disponibil pentru Dvs. 24/7. Noi credem în servicii bun, pentru fiecare care iubeşte sport!

Vă pot contacta dacă am o problemă?

După achiziţionarea biletului dvs., puteţi utiliza numere noastră de Asistenţă Clienţilor +353-1-526-2839 si +34-93-1846750. Aceste numere sunt numai pentru clienţi care au cumpart bilete, pentru orice problemă sau orice anchetă cu privire la biletele cumpărate. Echipa noastră de service de clienti se va ocupa cu orice problema, astfel vă puteţi relaxa şi bucura de călătoria dvs. Este important să ne informeze cât mai repede despre orice probleme cu biletul în sine sau livrarea acestuia.

Ce se întâmplă dacă data sau termenul de meci se schimbă?

În cazuri rare, un eveniment este amânat sau anulat. Deși nu este în mâinile noastre, vom acționa în mod responsabil în conformitate cu aceste linii directoare: • Vă vom informa cu promptitudine, astfel încât să puteți notifica clientii dumneavoastra. • De obicei, clientii vor putea folosi bilete de a participa la data reprogramată. • În cazul în care clienții nu sunt în măsură să participe la evenimentul reprogramat vom face tot posibilul pentru a le oferi o rambursare. • Alternativ, putem ajuta prin oferirea de bilete pentru revanzare. • În cazul în care evenimentul a fost anulat cu totul - vom solicita o rambursare pentru clienții dumneavoastră și, în multe cazuri, se acordă astfel de restituiri. Vă rugăm să rețineți: suntem obligați prin evenimentului organizatorii Termeni și condiții care diferă între evenimentele. Vom face tot posibilul pentru a ajuta, și, în cele mai multe cazuri am reușit să ramburseze o sumă considerabilă prin intermediul de a revinde sau de restituire, dar nu putem garanta pentru toate cazurile.

livrare

Cum pot obţine biletele mele?

Pentru fiecare categorie de bilete este un buton "Cumpară" portocaliu. Mai multe informaţii despre metoda de livrare sunt pe acolo. De obicei, există una sau două opţiuni care sunt disponibile pentru fiecare bilet. Niște linii directoare: De obicei, noi furnizam biletele la hotelul Dvs. cu o zi înainte de meci. Livrarea se face prin servicii a unui curier local. O adresă locală este, de asemenea, buna. • În unele cazuri, vom stabili o centrală de ridicare la faţa locului, de obicei, atunci când ajungeţi în ziua meciului, şi nu aveţi o rezervare la hotel. • Livrare în Italia vor fi, în cele mai multe cazuri, la stadion sau un loc din apropiere. Veţi primi toate cele detalii despre ridicare prin e-mail după ce biletul dvs. este confirmat. • Când spunem "ridicarea de la locul de eveniment", tot mai trebuie să obţineţi instrucţiuni complete de la noi despre locaţia exactă al locul de ridicare. • În Roma şi Milano (şi, în curând, în alte oraşe), livrarea este posibilă la hotel pentru o taxă suplimentară. • livrarea la domiciliu este, de asemenea, posibilă, în unele cazuri, dar costul puate fie destul de mare.

Ar trebui să inform hotelul despre sosirea biletelor?

Este foarte important să informați hotelul. Ei trebuie să știe ca se așteaptă un plic, iar recepția hotelului trebuie să primească livrarea și să semneze pentru ea. Unele linii directoare: Asigurați-vă că hotelul este dispus să semneze și să păstreze plicul pentru tine. Asigurați-vă că echipa SE365 știe sub ce nume camera este rezervata. Nu menţiona că astepti bilete de sport pentru a evita furtul. SportsEvents365 nu va fi trasă la răspundere în caz ca livrare a eșuat din cauza refuzului de la hotel a accepta plicul în numele dumneavoastră.

Noi nu facem planul de a sta la un hotel situat în orașul de eveniment, dar singura optiune valabila de livrare pentru biletul nostru este livrarea la hotel. Ce putem face?

Vom putea probabil a vă oferi o soluție alternativă, oferind un punct de ridicare la un hotel din centrul orașului sau alte locuri centrale de ridicare. în special în următoarele orașe în care avem cea mai mare activitate: Barcelona, Madrid, Londra, Manchester, München și Paris. În acest scop, în timp ce plasați comanda pe site-ul nostru, vă rugăm să adăugați un comentariu relevant în secțiunea "Note", în pagina de cumpărare. La primirea cererea dumneavoastră vă vom contacta ca să facem tot posibilul pentru a va ajuta. Vă rugăm să rețineți, taxa de livrare va fi încasata si pentru a trimite bilete la un loc alternativ de ridicare.

Rezervare și Plată

Ce se întâmplă dacă nu am încă o rezerva la un hotel?

Dacă nu aveţi încă Detalii de Hotel, este posibil a plasa o comanda si detaliile de hotel pot fi prezentate mai tirziu. În scopul de a asigura livrarea corectă , acest lucru trebuie fi făcut cam o săptămână înainte de eveniment. Echipa noastră de serviciu de clienţi va fi în contact cu dvs. după ce biletele sunt ordonate şi confirmate.

De ce sunt preţurile biletelor mai mari decât valoarea nominală?

Sports Events 365 operează în piața secundară de bilete pentru evenimente sportive și spectacole, în care disponibilitatea de bilete și prețurilor acestora sunt determinate și diferă în funcție de oferta și a cererii de pe piață. Prin urmare, în evenimente populare sau sold out este de așteptat ca prețul de vânzare a biletelor va fi mult mai mare decât valoarea lor nominală. În plus, Vă rugăm să rețineți că, în cele mai multe cazuri, și noi cumpărăm bilete la un preț mult mai mare decât valoarea lor nominală adăugând în același timp doar o taxă modestă pentru a reflecta diferitele costuri pe care le avem noi pentru a obține, și a procesa comanda dvs., printre costurile noastre: menținerea site-ul nostru multilingual și actualizarea de baza noastră de date, păstrând o rețea de reprezentanți și furnizori, cumpărarea de bilete de sezon, și de sigur un serviciu pentru clienți de neegalat. Noi facem tot ce este posibil pentru a menține prețurile noastre competitive, și în același timp vă oferăm o gamă largă de bilete însoțită de un excelent serviciu de clienți.

Pot anula, pentru orice motiv, dupa ce am plasat o comandă?

Conducerea noastră de anulare este descris în articolul 4 din termenii şi condiţiile.

Am cumpărat un bilet on-line, ce trebui să primeasc şi ce se va întâmpla în continuare?

În următoarele câteva minute, veţi primi un mesaj automatizat de e-mail, ceea ce înseamnă că am primit datele de comanda si am inceput sa-ne ocupâm cu ea. În termen de o zi de lucru, veţi primi un e-mail cu toate detaliile de care avem nevoie pentru a asigura livrarea de bilete. Nu este nevoie să ne contactaţi. Fiecare comanda este procesata imediat. În cazul în care aveţi orice întrebări sau cereri, înainte sau după comanda, pur şi simplu utilizaţi fulmularul nostru de contact sau sunaţi-ne la +353-1-440-3952

What are the available payment means for ordering tickets?

We accept all major credit cards as the default payment method on our site. If you wish to pay with American Express please choose USD as the payment currency. We work in accordance with the strictest clearing standards (PCI). In some cases our sales team will ask for additional personal information or documentation to help finalize the order. Bank transfers - please note that wiring payments may take up to three working days during which the price of the tickets may change or the tickets may run out of stock. Therefore, if you wish to pay by bank transfer, please check with our sales team if it is possible to hold your ticket until the bank transfer is completed. For Paypal payment - Please contact our sales team.

Locuri

Puteti garanta că vom sta impreuna?

Dacă nu este scris diferit, ne-am angajat că locurile vă fi cel puţin în perechi. • Dacă sunteţi trei sau mai mulţi, vom face tot ce este posibil pentru sa aveţi locuri impreuna, dar nu putem garanta. • Dacă este NECESAR să staţi împreună, vă rugăm să verificaţi disponibilitatea cu echipa noastră de servicii de clienţi, prin telefon sau e-mail. În cele mai multe cazuri, vom fi capabili să confirmăm o cerere specifică. • Va oferim, uneori, "un singur bilet". Acestea sunt de obicei mai ieftine, dar sunt ceea ce sunt – un singur bilet. • Vă rugăm să reţineţi că în unele stadioane (mai ales Barcelona "Camp Nou"), locurile de şedere împreună sunt diagonale sau perpendiculare.

În care loc exact voi ședea?


Categoriile de bilete care le oferim sunt specificate în fiecare pagină a evenimentului. Noi dăm toată informaţia care o avem. Dacă vom scrie doar "Latura Lungă " sau "pe Latura Scurtă" - inseamnă ca nu avem o informaţii mai precisă despre locul dvs.. Noi va furniza mereu cele mai bune bilete disponibile, dar nu putem da nici o indicaţie specifică sau o garanţii cu privire la locul exact. Vă rugăm să reţineţi că la cele din mai multe meciuri pentru care vindem bilete sunt sold-out.